Veckans citat



Felet med världen är att de dumma är så tvärsäkra på allting - och de kloka så fulla av tvivel.

tisdag 29 mars 2011

Massor av Wii spel

har jag beställt på internet idag. Så nu hinner jag väl inte sticka så mycket. Jag kan ju varva lite spel med mina stickor förstås.
Förresten så tog jag en liten 9-håls golfrunda idag och avslutade med lite tennis. 
Oooh så trött jag blev. ;-)
Härom dagen var äldsta dottern med pojkvän här och hon spelade tennis med pappa (och hon är vältränad) men hon blev lite fuktig i pannan faktiskt, så lite nytta gör det.

Ojoj kan knappt bärga mig tills de nya spelen kommer. 


Call of Duty: Black Ops /Wii

Tiger Woods PGA Tour 2011 /Wii



Racket Sports Party (AKA Racquet Sports) /Wii

Winter Sports 2011: Go for Gold /Wii

New Super Mario Bros. (SE/DK) /Wii






1 kommentar:

Bella sa...

Åhhhh har du beställt aalla dom?!

Jag bokar in första lediga tid ni har sen för supermario!! :)