Veckans citat



Felet med världen är att de dumma är så tvärsäkra på allting - och de kloka så fulla av tvivel.

söndag 20 februari 2011

Nyheter 2011-02-20

Jag har precis blivit färdig med en jättefin poncho som är lite annolunda i designen. Den hittar ni under stickat.
Nu har jag väldigt mycket att sticka, 2 mössor är på gång och en väst bla. Så nu är det fullt upp.

På tal om något helt annat.
Jag är en sådan där människa som varje år följer melodifestivalen. Men vad ska man säga om årets följetong.
Det är ingen kul historia. Fy och usch.
Tacka vet jag förra året. Det var nog det bästa på länge.
Nu ska jag sticka en stund igen, och sedan lägga mig tidigt. Det är ju arbetsdag imorgon.

1 kommentar:

alvskimmer sa...

Hej
Hamnade här när jag sökte på cernitlera. Jag älskar att hålla på med lera och det är jättekul att se vad andra skapar. :)
/Hälsningar från en annan 53-årig tjej :)